tisdag, juni 13, 2006

Sola, styrelsemöte

Det har varit en helt underbar dag. Har suttit en hel del ute i solen och stekt mig. Tror att jag var ute lagom länge för jag har inte bränt mig iallafall, det låter jag andra göra istället. Satte på Mew inne i mitt rum och drog på högt så det hördes bra ut. Grannarna lär säkert ha hört en del men det lär dom säkert ha stått ut med, Mew är ju ändå Mew.

Runt halv fem var jag tvungen att gå in för att förbereda mig inför kvällen. Tog en svalkande dusch innan jag drog iväg mot Tjalvegården. Hade bestämt träff med Anna för att sätta ihop ett skåp där vi ska förvara lite värdesaker. Vi lyckades faktiskt få ihop det ganska bra och i lagom tid till styrelsemötet som började 18. Så mycket att säga om mötet är det inte mer än att våra arrangemang gått förhållandevis bra. Vi ska ha en utvärderingsträff så att vi kan se vad vi behöver förbättra. Annars pratade vi en del om Sports Campen som börjar nu i slutet av veckan, ett läger för ungdomar.

Visst är det skönt att det blivit så varmt om dagarna men baksidan med det hela är att det är 28 grader inomhus när klockan är nästan tolv. Det är inte riktigt behagligt men det är väl bara att försöka gilla läget. Imorgon lär det säkert också bli en soldag och sedan ska jag iväg till Motala för att se Ungdoms-DM i friidrott. Tänkte försöka ta en hel del bilder som jag kan lägga upp på ÖFIF:s hemsida. Det var dåligt med det under förra året. Och Brasilien vann sin första match i fotbolls-VM. Kroatien var svårspelade men Kaka fick på en fullträff som gjorde att brassarna kunde vinna med 1-0.

Jag lider med dig J. På något sätt måste din situation gå att lösa. Jag är glad att du tänker på det och jag lovar att ställa upp om du vill det. Vägrar att ge upp förrän rättvisan segrat. Du är värd så mycket bättre.

You found me
When no one else was looking
How did you know just where I would be
Yeah, you broke through all of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me
You found me
Kelly Clarkson - You Found Me

Inga kommentarer: