söndag, april 02, 2006

Tv-stjärna

Då var jag nere i Helsingborg igen. Det känns som att det bara var några dagar sen jag var här senast men det beror nog mest på att jag blev så förkyld och var allmänt "borta" under några dagar när jag kom hem. Jag var riktigt seg när jag kom ner igår och låg och halvsov under stora delar av kvällen. Lagom trevligt men jag tror Cicci förstod mig. Vi såg lite på Detaljer, en mystisk film, men jag tror jag förstod det mesta av den trots allt. Efter Little Britain och Six Feet Under bestämde vi oss efter mycket om och men för att ge oss ut i nattvimlet, The Tivoli i vanlig ordning. Vi hittade dit och satte oss och spanade på allt folk innan vi gav oss ut på dansgolvet. Sedan vimlade vi runt, drack lite och dansade runt till musiken. Cicci hälsade på lite folk. Vi begav oss hemåt runt halv fyra och tog en sväng om McDonalds innan vi åkte hem. Klockan var över fem innan vi kom i säng och därför blev det riktigt sent innan vi kom upp idag. Det var riktigt skönt att få sova ut.

Dagen har hittills bestått av mat, hockey på tv, internet, berättelse om otrohet och nu sitter vi och tittar på TV-huset, wiiie! Jag är såå duktig och ser allmänt trevlig ut precis som mitt övriga sällskap där. Agnes gjorde ju riktigt bra ifrån sig. Det var lite svårt att bedöma det när man satt och hörde det bakifrån i studion. Berättelsen om otrohet kanske kräver en förklaring. Ciccis bror ska analysera en berättelse om etik och moral och därför fick Cicci och jag försöka komma på något bra om otrohet. Jag tror vi lyckades riktigt bra. Nu är det snart middag här och sedan får vi väl se vad som händer. Imorgon är det dags för Winnerbäck. Ska bli såå kul!

Inga kommentarer: