söndag, april 16, 2006

Seg dag...

Nu är jag riktigt seg. Efter några timmars sömn kom jag upp tjugo över åtta i morse och då blev det bråttom eftersom jag skulle iväg ungefär en halvtimme senare. Men jag hann och kom till Tjalvegården i god tid innan min kompanjon hittade dit. Det var dags att vara serveringsvärd igen för min friidrottsklubb. Påskdagen är ju inte den mest optimala dagen för året att locka folk ur huset och det blev ganska lugnt. Men jag hade trevligt sällskap, en gammal träningskompis, och vi sitter ju i samma styrelse så vi hade en del att prata om.
Jag kom hem strax efter ett och lade mig och vila i ett par timmar. Lyckades märkligt nog inte somna ordentligt utan halvslumrade väl mest ett par gånger. Därför känner jag mig ganska nöjd över att jag lyckats hålla mig vaken ända tills nu. Jag har lyssnat en massa på musik, mest Winnerbäck, pratat med trevligt folk, sett på tv och ätit godis! Lite lagom soft med andra ord.

Känner mig ganska tom i huvudet och kommer inte på så mycket mer att skriva. Hade tänkt avsluta med en bild på min påskhöna som jag fick igår men den vill inte laddas upp så då får det väl vara.
Vore tacksam om någon kunde berätta vad som sas om Carolina Klüft på sportnytt igår. Fick nämligen 100 träffar på mitt stjärnporträtt om Carro på bara en timmes tid efteråt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer du återuppstå någon gång?