fredag, april 07, 2006

Trött..

Idag har det varit en mellandag och fler lär säkert följa. Jag sov länge men trots det så har jag känt mig trött nästan hela dagen. Men det går inte att vara på topp jämt. Nu har jag ju inget speciellt planerat i helgen så det ska bli skönt att bara softa. Jag har uppdaterat en del på Östergötlands Friidrottsförbunds hemsida idag som jag låg lite efter med. Nu har jag presenterat den nya kanslisten bl.a. Började annars dagen med att se reprisen på TV-huset, programmet där jag var med i publiken. Jag fick det inspelat så nu kan jag titta på det lite oftare om jag känner för det. Var iväg en sväng och köpte lite godis och lite andra småsaker på ÖB och sen har jag mumsat på winegum stora delar av kvällen.

Cicci är i Malmö för tredje gången den här veckan, måndag, onsdag, fredag. Ikväll ser hon Morrissey tillsammans med sina päron. Det är säkert riktigt bra och jag har ännu inte varit på någon konsert med en riktigt stor artist. Jag hoppas att det kommer att ske inom en snar framtid. Marre ringde från Karlstad så jag fick höra "Forever Yours" från Agnes spelning ikväll. Nu laddar båda inför nästa spelning som börjar om en halvtimme. Där hade man gärna varit men nån måtta får det faktiskt vara. Det kommer nya möjligheter att se Agnes.

Den här vinröda gatan, är som en resa i sig
Den girar och knycker och försvinner nånstans nedanför mig
Det står en pojke på isen, jag hör ett rop från mitt bröst
Det går ett plan över fåglarna till nästa höst
Lars Winnerbäck - Katt över taken

1 kommentar:

Hanna Bergström sa...

Hejsan! Jotack, här är allt bra.. Själv? Jaa.. det var väl kanske lite synd att Leksand åkte ur på malmös bekostnad.. men det blir närmare för mig att åka ;) men ja tror att de kommer upp snart igen.. bara de får ordning på allt :)