lördag, april 22, 2006

Bekännelse

Sent sänggående och tidig morgon. Det går inte riktigt ihop och jag var grymt trött när jag styrde mot Vrinneviskogen och tävlingen vi skulle ha. Men jag lyckades hur som helst bidra med det jag skulle. Efter vissa problem med högtalaranläggningen så kunde jag köra igång som speaker och det fungerade ganska bra även om det blev lite för mycket emellanåt. Det är inte lätt att ha koll på löpare som springer samtidigt som man har prisutdelning. Men i det stora hela är jag nöjd även om jag vet att jag kan bättre. Jag ska ta revansch på seriematchen den 25 maj.
Många löpare imponerade på mig, tjejer såväl som killar. Så det verkar som att dom skött vinterträningen bra.

Har varit grymt trött under resten av dagen så det har inte blivit så mycket gjort. Kusinen har åkt hem, och det var kul att träffa henne även om vi inte fick så mycket sagt. Kvällen har bestått av speedway. Förra året fick jag snällt vänta tills kl. 23 innan jag kunde se ett sammandrag av varje VM-deltävling men nu när vi fått SVT24 så går det att följa hela tävlingen mellan 19-22. Man får en helt annan behållning av det då och lär sig betydligt mer. Så det ska bli kul att följa VM-serien framöver.

Jag har gjort en halv bekännelse för Cicci. Saker och ting är inte alltid som dom verkar vara och trots att vissa saker varit väldigt bra under årets första månader så har det varit nattsvart när det gäller andra. Det här är något jag burit inombords en längre tid och jag hade tänkt prata ut med Cicci ikväll men då försvann hon ut igen... Känns inte helt bra och jag hade laddat för att äntligen få det ur mig men men. Saker blir inte alltid som man tänkt sig.

jag ville bara fly från mig själv
skära bort min otillräcklighet
men med fläckarna jag glömt
är redan dömd
jag ville vara intellektuell
berest, belevad äckligt ung
men arvet väger tungt
gener & anlag
allt var ett misstag
Kent - Beskyddaren

Inga kommentarer: