söndag, april 09, 2006

Bilder...

I helgen har jag tagit det riktigt lugnt. Anledningen till att det inte blev någon blogg igår var att det inte fanns något vettigt att skriva. Jag har softat hela helgen och sovit ikapp en massa.
Softandet har bestått av att sitta här vid datorn och prata med folk, titta på tv och lyssna på musik. Det är mycket Winnerbäck nu. Jag förstår inte att han lyckas skriva så otroligt bra texter. I nästan varje låt är det något som berör en själv. Han sätter ord på sånt som man själv gått igenom och inte riktigt kan förklara.

Det är lätt och roligt att ta en massa bilder med digitalkameran men det är desto segare att komma till skott med att framkalla bilderna på fotopapper. Cicci och jag har samlat ihop en massa bilder idag som vi tänkt framkalla. Det värsta är att det tar sån tid att gå igenom allt och ändå ska vi inte framkalla allting på en gång. Hur som helst så har det börjat lösa sig och vi kommer att beställa bilderna när Cicci kommer upp i veckan. Ja, ni läste rätt. Vissa tycker att vi sitter ihop och det börjar faktiskt stämma nu. Cicci har ju påsklov och då är det ju lika bra att passa på och träffas för vem vet när det blir av nästa gång. Cicci ska gå dom sista veckorna i skolan och jag ska fixa och trixa med mitt examensarbete. Så i värsta fall dröjer det ett tag. Visserligen funderar vi på att åka till Oslo och se Anna Ternheim den 6 maj. Det vore riktigt kul! Det verkar inte kosta så mycket heller.

Marre, Patryk och Cicci har tänkt se Agnes i Höör på fredag. Gissa om jag är avundsjuk. Men nu ska jag för en gångs skull se till min ekonomi och spara pengarna till senare tillfällen. Det kommer ju trots allt en sommar inom en snar framtid. Men jag beundrar Marre, hon gör Agnes så glad! :-)

1 kommentar:

Hanna Bergström sa...

Jaa.. det brukar funka att få en på bättre humör.. ja har ju Danne, min rambo på bilderna, som hjälper till att få upp humöret när det gått åt skogen med hockeyn.. ;) Ja. riktigt kul för dem. Är skapligt impad av deras inställning o insats! :D