lördag, april 01, 2006

Soft

Ujuj, ibland är det inte lätt. Särskilt då man är vaken när man ska sova och sover när man egentligen borde vara vaken. Hur som helst så ringde Cicci och väckte mig idag. Hon undrade vart jag var eftersom hon inte såg något av mig vid datorn. Sedan har dagen rullat på så smått. Jag har inte gjort så mycket vettigt, lyssnat på musik, tittat på tv och suttit här vid datorn. Det vettiga har bestått i att skriva på mitt stjärnporträtt om Susanna Kallur. Det var dags för en liten uppdatering om hennes prestationer i slutet av 2005 och under inomhussäsongen som nyligen avslutats.
Nu ska jag dricka lite te och börja packa inför avfärden ner till Helsingborg imorgon. Åker redan 9.55 så jag hoppas få några timmars sömn innan dess. Sedan hoppas jag på några roliga dagar. Winnerbäck i en klubbspelning ska bli riktigt kul. Hockeymatchen vet jag inte hur jag ska klara av, men men.

Inga kommentarer: