söndag, maj 21, 2006

Ryggont

Idag vaknade jag vid 11 och hade så fruktansvärt ont i ryggen att jag inte kom upp ur sängen. Vet inte vad som hänt men den har låst sig på något sätt och jag känner mig stel som en pinne. Vissa rörelser är inte att tänka på. Jag somnade om och vid 1 så kunde jag iallafall röra lite på mig. Sen dess har det gjort riktigt ont till och från och jag hoppas att det går över snart. Verkar vara någon form av sträckning. Hur som helst så har det gjort att jag inte fått någonting uträttat idag direkt. Jag hade ju tänkt springa men det gick ju inte. Får se hur det känns imorgon. Jag har mest suttit vid datorn och flummat med folk. Agnes skrev att jag ÄR en gammal gubbe med tanke på att jag var så stel i ryggen och kände mig som en sådan. Tack för den! :-) Hon om någon vet hur det är att ha ont i ryggen iallafall.

Om jag visade mina tekniska färdigheter på Happy Mil igår så har jag gjorde det vid tvn idag. Vi sökte nya kanaler och fick inte riktigt ihop det och det tog sin tid innan vi klurade ett bra sätt att lösa det på. Nu ska vi dock kunna hitta alla kanaler på ett smidigt sätt. Annars förstår jag inte riktigt var tiden har tagit vägen. Jag lider oerhört mycket med J. som har det väldigt jobbigt nu. Frågan är vad man ska och inte ska göra och när man ska göra det. Jag tror dock hon insett allvaret själv och hoppas innerligt att vi reder ut det här, för det ska vi bara göra. Finns inget annat i mina tankar. Och jag lovar att jag finns för dig precis hela tiden....

Biljetter har ordnats till Markan i Hässleholm nu på fredag. Ska bli kul att äntligen se Mew. Har sett en halv konsert med dom tidigare, på Hultsfred förra året, men då var det svårt att njuta av showen som dom bjöd på. The Sounds lär det förhoppningsvis bli både torsdag och fredag. Dom är ruskigt bra live. Men innan dess Agnes i Göteborg på onsdag. Det ser jag framemot riktigt mycket och det ska bli riktigt kul att träffa allt folk, inkl. Cicci. Alldeles för många veckor har gått sedan vi sågs senast och det ska bli underbart att vara nära igen.

Det finns dagar
i mitt liv då jag ingenting förstår
Varför saker händer
och händer just mig
Men vad än som i livet sker
så vet jag ändå
Dina tankar är högre än mina
och du har allting i din hand
Carola - Fast det är mörkt nu

Inga kommentarer: