måndag, februari 13, 2006

Var rädd om dina vänner

Det är väldigt lätt att bara låta livet flyta på utan att visa omgivningen hur mycket man tycker om dom. Jag känner ofta att jag borde göra mer för mina vänner, ibland finns den tiden och ibland inte. För någon vecka sedan beslutade jag och Caroline oss för att se till att skapa en bättre kontakt igen. Vi vet så mycket om varandra och tycker om varandra väldigt mycket. Men tyvärr hade vi tappat varandra lite. Carro sprudlar av glädje och att få prata med henne ger en flera skratt. Jag har ett stort leende på läpparna när jag pratat med henne. Nu har vi pratat flera gånger de senaste dagarna och det känns mycket bättre, det är något jag saknat. Jag hoppas verkligen att Carro kommer finnas kvar länge i mitt liv. Vi ger varandra mycket trots att vi har ganska olika personligheter.

Det är viktigt att vara rädd om sina vänner, att visa att man tycker om dom.
Detta är något att tänka på inför morgondagen då det är Alla Hjärtans Dag. En överskattad dag enligt många men ganska bra på sitt sätt. Mina tankar går givetvis mest till Cicci. Tyvärr kan vi inte vara nära varandra fysiskt sett, men vi kan ändå känna varandras närhet. Vi vet var vi har varandra och vi känner kärlek.
Love.

1 kommentar:

Soffi sa...

Håller helt med dig! Men du och jag är så bra :p Vi är oslagbara :)