tisdag, februari 07, 2006

Snö...

Snöskottning har stått på programmet idag. Igår kväll och inatt snöade det rejält så det var en del att skyffla undan idag, men det gick till slut. Så mycket snö som vi har nu har vi inte haft på minst tio år. Det är ett härligt landskap att vandra runt i så det ska jag ta mig tid att göra imorgon. För övrigt så väntas det mer snö imorgon eftermiddag och kväll. Bilden är tagen utanför vårt garage innan det var skottat.
Annars har jag uppdaterat lite hemsidor under eftermiddagen. Statistiken för alla östgötar inomhus tar tid att fixa men det är uppskattat när jag väl lagt ut det.

Såg på Grammisgalan ikväll. Jag fick inte riktigt samma känsla för den i år som förra året. Förra året var jag förväntansfull eftersom Kent skulle spela sin första singel på Du & jag döden. I år var det inget som lockade på samma sätt och själva sändningen var ärligt talat ingen höjdare. Segt och tråkigt. Inga bra programledare som livade upp det hela heller. Sen kan man bara undra hur Darins Money for nothing kan bli årets låt när det fanns så starka utmanare som Kents Dom som försvann och Robyns Be Mine.

Inga kommentarer: