måndag, februari 06, 2006

Migrän

Jag har inte haft migrän på minst fem år men idag var det tydligen dags igen. Det äckliga var att det kom med en förvarning, en aura, så att delar av synfältet försvann. Såg inte slutet av orden när jag läste dom. Det försvann efter ungefär en kvart och då satte huvudvärken in. Nu spränger det rejält i huvudet och jag får se hur länge jag kan vara uppe. Jag lär ju inte få så mycket gjort idag iallafall, tyvärr. Tråkigt eftersom jag kom upp tidigt.

Igår glömde jag skriva att jag åt renkött till middag. Det hör inte till vanligheterna. Ett ganska mörkt, segt kött men väldigt gott. :-)
Snön faller utanför fönstret och jag får se om jag orkar ge mig ut och skotta sen. Pappa är ju sjuk.
Södertälje-Leksand ikväll, imorgon är det Grammisgalan.

Inga kommentarer: