tisdag, november 14, 2006

It´s bittersweet to swallow kindness

En lugn dag har förfarit och den har mestadels tillbringats vid datorn. I vanlig ordning har jag uppdaterat A-C.nu och det blir lite mer än vanligt nu sen Hezel börjat jobba lite mer. Hon har inte alls lika mycket fritid som hon hade tidigare. Men kul att hon får jobba iallafall. Jag hoppas också hamna där snart om det nu går att få napp någonstans.

Annars har jag fixat layouten på min sida på MySpace så nu ser den lite snyggare ut än tidigare. Blev riktigt nöjd med den till slut men det tog sin tid. Men skam den som ger sig. Är jag inte nöjd med något då ger jag mig inte i första taget. Mina klipp på Carola har blivit uppskattade också så jag har lovat att lägga upp några klipp till när jag får tid.

Linda Sundblads skiva blev totalt dissad i våran tidning och jag får instämma. Hon var SÅ mycket bättre i Lambretta. Där var det tuffare och häftigare sound. Nu känns det som hon tagit ett kliv tillbaka i utvecklingen för att lyckas som popartist och det har inte slagit väl ut enligt min mening. Synd.

Under onsdagen hoppas jag kunna klara av två saker. Dels har jag lovat att räkna ut en sak till Östergötlands Friidrottsförbund så att dom kan betala ut prispengar till föreningarna och sen har jag tänkt springa lite. Det är drygt tre veckor sen jag sprang senast så det är väl på tiden men samtidigt är det dumt att springa när man känner sig snuvig och eländig.

It´s bittersweet to swallow kindness
As a consequence of guilt
So gather up the pieces
of your last and dying will
And prepare yourself to live with
whatever follows pain
Anna Ternheim - One To Blame

Inga kommentarer: