tisdag, september 26, 2006

Dan före dan...

Tisdagkväll och dan före dan. När ni läser det här är det förmodligen redan den stora dagen. Den dagen då Anna Ternheims andra album kommer ut. Det efterlängtade, som jag gått och längtat efter så länge, och speciellt sen jag såg henne i Musikjournalen live för två veckor sedan. Jag lär definitivt inte bli besviken även om det lär krävas några lyssningar innan låtarna börjar falla på plats. Dagens andra stora grej är att Leksands hockeykrigare har seriepremiär hemma mot Västerås. Det lär bli jobbigt att inte kunna följa matchen via någon webradion eller dyl. utan bara via online-rapportering. Ställer inga krav på laget i första matchen men när serien är slut ska dom definitivt vara bland dom två bästa i serien.

Under dagen har jag annars lagt ner mycket tid på
www.Agnes-Carlsson.nu Har äntligen fått upp bilderna från Malmöfestivalen. Jag visste att det skulle ta tid, eftersom jag tänkt lära mig ett nytt program som kommer underlätta en hel del framöver, men att det skulle ta riktigt så lång tid som det gjorde trodde jag kanske inte. Men nu kan det förmodligen rulla på lite bättre framöver. För övrigt så kommer Agnes vara med i Världens Barn-galan i SVT den 13 oktober. Dagen efter är det premiär för Roxette i tv sedan deras comeback. Det lär bli riktigt grymt.
Sen har jag varit ute och sprungit också. Det gick sådär. Fick lite ont i ena höften men jag hoppas att det inte är så allvarligt för jag har inte tid med någon skada nu.

Och så kan jag ju tillägga att jag fått prata en del med Cicci under två dagar nu så jag är på betydligt bättre humör än i söndagsnatt. Men jag skulle gärna vilja vara hos henne och mysa, *saknar* Sen skickade jag en livsfarlig låt till Cicci och Emmy... Den kanske inte var så jättebra men det var ändå jobbigt att lyssna på den. Väljer att hålla den hemlig tills vidare.
Sen kom jag på att jag ville trolla lite och att jag gärna skulle vilja ha en sorteringshatt, och jag vill tillhöra Gryffindor. Det hade varit häftigt.... Hoppas nån fattar vad jag svamlar om nu bara.

Inga kommentarer: