måndag, juli 24, 2006

Inför allsången

Så håller jag på att glömma blogga trots att jag tänkt göra det hela dagen. Så mycket har inte hänt varken igår eller idag. Igår planerades det en massa inför morgondagen, Allsång på Skansen, med Agnes! :-) Det ska bli riktigt kul att bara uppleva allsången på plats men extra roligt är det ju förstås att Agnes ska vara med. Vi var ju ett helt gäng som tänkt dra dit, och nu blir vi några färre tack vare att det blev bestämt så sent att hon skulle vara med, men vi blir ganska många ändå. Extra kul är det givetvis att Emmy, Stina och Cicci ska vara med. Övriga bor ju i närheten. Sen kan man ju inte hjälpa att det kommer saknas en o annan. För visst hade det varit ännu roligare om övriga i JG kunde varit med. Extra mycket kommer det kännas att inte Jassi är med. Hade hon bara varit frisk så hade hon definitivt hängt med...

Cicci har iallafall kommit upp nu, enbart för allsången. Hon måste nämligen ner till Helsingborg igen på onsdag för att hinna se Winnerbäck på Sofiero. Folk tycker att jag springer runt på tokigt många konserter men Cicci är faktiskt snäppet värre!

Annars har jag uppdaterat en del hemsidor och sett en del på tv. Såg ett inspelat avsnitt av Morden i Midsomer inatt. Det måste spelas in imorgon. Alltid lika bra och lika klurigt varje gång att lista ut vem som är mördaren. Ofta någon som haft en helt undanskymd roll i avsnittet. Bra är det hur som helst!
Och så var jag ute och sprang ikväll. Känns fortfarande betydligt bättre i foten när jag springer än när jag går.

Sen får vi se hur det blir med maten imorgon. Det går ju inte att stå på Skansen från 9 - 21 utan att äta. Vi får väl se hur det kan lösas på ett bra sätt. Och så kan ni ju titta när programmet går på SVT 1 kl. 20:00. Inte för att jag tror att jag kommer synas men det är synd att missa Agnes.
Right Here Right Now för sista gången i tv. Hela Sverige håller andan...

Nu måste vi sova för bussen går 6.05 imorgon...

Inga kommentarer: