torsdag, juli 27, 2006

3 år!!!

Cicci och jag har haft kontakt i över fem år men det tog lite tid innan vi träffades och idag firar vi tre år tillsammans med varandra! Tre helt underbara år som fått mig att verkligen förstå vad äkta kärlek är. Det är svårt att förklara men jag hade några mindre lyckliga förhållanden bakom mig när jag träffade Cicci och kände direkt att den kärleken jag och Cicci hade var något helt annat. För trots att vi bott så långt från varandra har vi fått det att fungera på ett utmärkt sätt. Vi har delat en massa roligt tillsammans och allt känns så otroligt bra när vi är med varandra. Cicci gör mig så lycklig, hon får mig att känna mig trygg, får mig att le och har fått mig att få upp ögonen för annat i livet än det jag pysslade med innan vi träffades. Den kärlek hon ger mig är obeskrivbar. Cicci är söt, vacker, underbar, mysig, rolig och grymt omtänksam. Ändå går det att fortsätta skriva en massa fina saker om henne. Tack för att jag får vara din och för att vår kärlek får lysa i världen! Vår kärlek är oslagbar!
Den här låten med Carola stämmer riktigt bra för hur det känns:

Jag känner ditt hjärta
Jag känner det slå
Jag hör hur du andas
Vi vet båda två;

Vad som än händer
Och vad som än sker
Så har vi varandra, för vi vet;

För alltid är det du och jag
För alltid ska det va vi två
Finns ingen annan jag vill ha
Och det kan inget ändra på
Jag vill aldrig lämna dig
Jag vill aldrig gå
För alltid börjar nu idag
För alltid är det du och jag

I dina ögon
Ser jag en värld
En evighets längtan
Jag vill vara där

Allting kan hända
Allting kan ske
För vi har varandra, och vi vet;

För alltid är det du och jag…





Carola - För alltid

Inga kommentarer: