lördag, mars 18, 2006

Sleeping...

Idag sov vi riktigt länge. Jag vaknade en sväng vid 11 men Cicci såg ut att sova så gott och jag kände mig ganska seg så jag somnade om. Sen slog jag upp ögonen när klockan stod på 14:04 och då mumlade jag lite halvhögt och fick respons till vänster om mig. Sen tog vi oss upp och fram tills klockan 18 gjorde vi inget speciellt. Sen började Cicci och hennes pappa färden ner till Lund och konserten med Thåström. Jag har aldrig riktigt gillat honom och eftersom vi ändå hade ett antal konserter planerade i dagarna så valde jag att avstå den. Dessutom vill jag ju inte missa melodifestivalen så den sitter jag och tittar på just nu... Det är riktigt spännande. Andreas Johnson leder efter att juryn avlagt sina röster men Carola är bara tio poäng efter. Nu är det snart dags för avgörande... Andreas Johnson, Carola eller möjligen BWO? Jag håller givetvis på stjärnan i mitten. Hennes röst var lite paj och hon klarade inte riktigt dom högsta tonerna men gjorde trots allt ett suveränt framträdande.
Återkommer med resultatet strax...

Inga kommentarer: