torsdag, mars 16, 2006

On tour

Då har jag hittat ner till Helsingborg. Tog bussen ner och kände mig riktigt seg emellanåt men trots ganska få timmars sömn natten som gick så har jag klarat av kvällen på ett bra sätt. Det känns riktigt härligt att vara nära Cicci igen... Saknaden har varit stor som vanligt och känslorna vällar upp rejält när man får möta varandras famnar. Myys...
Vi har ett ganska späckat schema under tiden jag är nere och det började med kvällens konsert med The Sounds. Bandet var rejält tänt och Maja var mer taggad än någon annan. Hon visar upp en enorm energi på scen och den smittar verkligen av sig till publiken. Hon hann med att stagediva två gånger också, wiie! :-) En grym spelning där hitlåt efter hitlåt levererades och den nya skivan är grym. Där går det att hitta 5-6 riktigt bra låtar som är potentiella hits. Dom lär säkert lyckas riktigt bra under sin stora turné i USA som väntar nu.

En kanonbra start på den turné som Cicci och jag kommer fara runt på i Skåne. Den fortsätter imorgon med hockeymatchen Rögle-Leksand. Jag lyckades ordna biljetter idag så nu gäller det bara att vi är där och hämtar ut dom i tid och det ska vi fixa. Leksand tog en oerhört viktig seger i första matchen mot Skellefteå, 4-2, och en seger även mot Rögle skulle sitta väldigt skönt.
Nu är det sängen som gäller. Cicci ska upp tidigt och ge sig iväg till skolan. Jag ska försöka ta mig upp relativt tidigt men vi får se hur det blir...

Agnes spelade i Norrköping ikväll, hoppas publiken gav henne det stöd hon förtjänar.

Inga kommentarer: