måndag, mars 13, 2006

Jealousy

Oj, kvart i tolv ringde telefonen här och när jag svarade så var det en utlänning som hade ringt fel. Jag förstod knappt vad han sa och han hade inte förmågan att be om ursäkt heller. Jaja, så kan det gå. Idag har jag tagit det ganska lugnt. Suttit en del vid datorn och pratat med Cicci i telefon, i vanlig ordning. Vi har planerat en del inför helgen och det verkar bli riktigt trevligt. Bara att hoppas att det går att få tag på biljetter till hockeyn. I Ängelholm verkar dom inte helt smarta.
Det är inte lätt med kärleken ibland och särskilt inte svartsjuka. Jag har ägnat en del utav dagen till att försöka reda ut ett och annat för en viss person. Men det verkar tyvärr bli värre och värre. Vi får väl se hur det slutar...

Jag var iallafall nere en sväng på stan idag. Det var ett tag sen sist och nu passade det bra då Magnus Carlsson var där och signerade sin nya singel, Lev Livet, som han ska framföra i finalen av melodifestivalen på lördag. Jag missade tyvärr att ta med mig kameran men det är sånt man får ta. Det kommer säkert fler chanser att få en bild på honom. Nu ska jag avsluta dagen med att se lite på tv innan det är dags att sova.

I wanna be your only one
and I´m sorry for what´s said and done
I wish that i could turn back time
I´m sorry, but blame it on miss jealousy
Charlotte Perrelli - Miss Jeaolousy

Inga kommentarer: