fredag, mars 24, 2006

Lev Livet...

Idag har det inte hänt mycket. Förkylningen håller i sig och nu när snuvan kommit över mig också är det allt annat än på topp. Det känns i och för sig skönt att det kom nu om det nu var tvunget att komma. Har ju inget planerat i helgen utan kan i lugn och ro se till att bli frisk. Jag har pillat lite med bilder idag igen. Det är tur att det finns program så man kan förbättra bilderna ibland. Annars har jag suttit och insupit en massa bra musik idag igen. Det finns mycket att lyssna på och jag hinner inte riktigt ta in allt känns det som. Nu måste det dock bli en hel del Winnerbäck framöver med tanke på konserten nästa måndag.

Leksand tog en livsviktig seger mot Bofors ikväll, 3-1. Nu gäller det att försöka slå Skellefteå borta på tisdag för att elitseriespel nästa säsong ska vara realistiskt. Vet inte hur det ska gå till men helt omöjligt är det inte.

Lev livet varje minut
Lev livet till det tar slut
Jag ska samla stunder
Nya under
Älskar å andas
Alla sekunder
Magnus Carlsson - Lev Livet

Inga kommentarer: