söndag, mars 26, 2006

Maria är Roothen till allt det goda....

Förkylningen är på väg att bli bättre. Jag vaknade med lite feber och kände mig nästan risigare än igår men så hände märkliga saker. När jag satt och såg SM-finalen i ishockey för damer så kände jag helt plötsligt hur jag blev mycket bättre. Satt och åt lite godis och kände mig piggare och betydligt mindre snuvig. Det tackar vi för. Jag har haft lite hosta under kvällen men annars så börjar det helt klart gå åt rätt håll. Trodde att det kunde bli en utdragen historia men vi får väl se hur det blir.
Damhockeyn vann för övrigt Mälarhöjden/Bredäng med OS-stjärnorna Maria Rooth och Erika Holst. MODO hängde med bra i första perioden men sedan var det M/B för hela slanten. Rooth och Holst snurrade rätt friskt i sista perioden utan att få in pucken. Kul att tv sände den finalen.

Annars har det inte hänt några större saker. Jag har lagt in en artikel om Leksand på Superstars hemsida som går att hitta på följande länk: http://www.superstars.nu/index.php?PHPSESSID=7ed670b75e2173a72fb6637b8cc3bdef&LVLC=2344

Bilder från Agnes konsert i Helsingborg går att hitta på www.agnes-carlsson.tk Gå till Bilder i menyn och välj sedan Agnes --> konsert Helsingborg 21/3-06 så hittar ni alla bilder som Cicci och jag tog. Ligger ett litet videoklipp under media -> Videos också.

I övrigt har jag mest pratat med en massa folk på msn, Sofia, Carro, Marre, Patryk, Camilla, Cicci m.fl. Och nu ska jag ringa Cicci...

1 kommentar:

Anonym sa...

Var håller du hus nu då?

Har du gått i ide p.g.a Leksand? Blir det så illa att vi hamnar i samma serie nästa säsong? (och dessutom i fel serie...)