lördag, mars 11, 2006

Helg...

Då var vi framme vid ännu en helg. Veckorna går så fort och jag får inte gjort det jag borde. Skolan, skolan, skolan... Får panik bara jag tänker på det och det är inte läge att få det just nu när jag strax ska sova. Det är sent och jag ska iväg till Tjalves årsmöte, idag lördag. Förmodligen lär det inte hända några större sensationer men det är alltid kul att se alla som får priser för bra insatser under året som gått. Inomhus-VM i friidrott går under helgen och förhoppningsvis hinner jag hem så att jag kan se avslutningen av höjdfinalen med Stefan Holm. Ja, Linus Thörnblad också för den delen men det är Holm som ligger mig varmast om hjärtat. Om jag inte minns helt fel så skulle även systrarna Kallur springa 60 m häck under lördagen. Det ska bli intressant att se om Sanna kan knipa en medalj. Chanserna för det måste vara goda.
Jag har inget direkt planerat för lördagskvällen. Ska upp tidigt på söndagen och hjälpa till i serveringen på Tjalvegården så jag måste försöka komma i säng ganska tidigt. Frågan är hur det ska gå när Cicci kommer vara ute och vimla runt...

Hämtade ut en biljett till Lars Winnerbäck & Hovet i Malmö den 3 april idag, det ser jag verkligen framemot! Passade även på att fixa biljetter till Malmö-Leksand den 5 april. Sen är det bara att hoppas på att Leksand fortfarande har något att spela för då...
Nu är det sängen som gäller.

Inga kommentarer: