tisdag, mars 07, 2006

Hektisk marsvecka

Satt upp ganska länge inatt och uppdaterade statistik. Det tar en evinnerlig tid och är stundtals ganska tråkigt. Jag får i och för sig ganska bra koll på vad varje individ presterar för resultat men det är segt att behöva lägga in allt manuellt. Lite märkligt, men väldigt roligt, var det då att jag fick ett mail idag med ett erbjudande om att pröva en databas som underlättar betydligt när man ska föra statistik. Jag svarade direkt att jag är intresserad så jag får väl se hur det där utvecklar sig.

Idag har jag haft en ganska lugn dag. Har känt mig seg och det har gjort att jag mest suttit och slösurfat. Virusprogrammet hittade ett virus som jag kämpade med för att få bort och som det ser ut nu verkar jag ha lyckats. Där rök hur som helst några timmar. Sedan har jag försökt planera inför en kommande marsvecka som kommer bli väldigt hektisk. Den börjar den 16:e mars med konsert, The Sounds. Sedan ska ytterligare två konserter och förhoppningsvis en hockeymatch klaras av inom fem dagar. Cicci får det snäppet värre som ska på ytterligare en konsert. Men det ska bli grymt kul! Håller tummarna för Rögle imorgon. Men oavsett så ska det bli Malmö-Leksand den 5:e april. Samtidigt funderar jag på Hultsfredsfestivalen... Så det är mycket konserter i mitt huvud nu. Det har jag Cicci att tacka för! Det är viktigt att ha roliga saker att se framemot. Hur tråkigt blir inte livet annars?

Nu ska jag lyssna på Anna Ternheim och fortsätta pilla med min statistik innan det är dags att sova lite.

Inga kommentarer: