fredag, mars 03, 2006

Lycka

Det blev ingen blogg igår eftersom jag inte hade så mycket att skriva om. Jag har sovit lite dåligt dom senaste nätterna. Tror att det mest beror på att jag har lite mycket att göra. Försöker att inte stressa upp mig och idag har jag egentligen inte fått gjort det jag borde. Det är inte lätt med disciplinen alla gånger. Jag fick iallafall ett stort leende på läpparna när jag titta in på internet första gången idag. Det är skönt att det finns folk som uppskattar saker man gör och nu var det ju inte vem som helst heller.

Annars har jag försökt uppdatera en hemsida idag. Observera försökt, för det gick inte att ladda upp sidorna när jag väl var klar. Men det ska säkert lösa sig så småningom. Under kvällen har jag forskat lite i statistiken för Leksand under säsongen så här långt. Som ni alla vet har den varit till allt annat än belåtenhet men det kan vara kul att gå in på djupet och se var felen ligger också. Siffror är ju min grej! Jag ska för övrigt skriva en artikel om det så det är inget jag gjort bara för egen skull.
Jag har bokat biljetter till The Sounds den 16:e mars. Ska bli riktigt kul att se dom en gång till innan dom ger sig iväg till staterna där dom är riktigt stora.

Spelar in Dead Man Walking nu för övrigt. En riktigt bra film som är värd att ha bevarad.

i see the snow as it falls, falls, falls down
i take it slow as i crawl, crawl, crawl round
well, i've been down
and i've been up, yes, i've been low
and now i'm down
and i give up
Elin Sigvardsson - Love me without heart

Inga kommentarer: