torsdag, mars 23, 2006

Sjuk...

Så var man hemma i verkligheten igen. Jag har känt mig lite ansträngd i luftrören i några dagar och imorse sa min hals ifrån. Det gick knappt att få fram ett ljud. Under dagens gång har det blivit lite bättre men jag har fått kraxa fram det jag har behövt säga. Har förvisso inte sagt så mycket mer än när jag pratade med Cicci nu ikväll. Större delen av dagen har nämligen tillbringats här framför datorn. Jag har fixat med bilderna från Agnes-konserten och fixat med hemsidor. Bilderna med Agnes & Co. blev faktiskt riktigt hyfsade för att vara från min kamera. Den har ju några år på nacken vid det här laget och särskilt inomhus brukar det vara svårt att få till det. Förhoppningsvis kommer bilderna upp på www.agnes-carlsson.tk inom en snar framtid. Lägger in ett par här i bloggen också. Och Agnes vet vem Marre är. Den person som förmodligen är den mest hängivna och som varit runt på flest konserter... Jag har nämligen svårt att tro att det finns någon som varit runt på fler. Riktigt kul att Agnes uppskattar att hon varit på så många konserter för då blir det naturligtvis så mycket roligare att åka på fler.

Annars har jag lyssnat på diverse musik under dagen. Agnes såklart, The Sounds, deras nya skiva är så grymt bra, Lasse Winnerbäck, Anna Ternheim och nu är det faktiskt Madonna som strömmar ut ur högtalaren. Blandat kompott med andra ord.

Cissi hörde av sig idag. Det var ett tag sen vi hörde av varandra och jag blev riktigt glad när hon började skriva på msn. Även hon var sjuk, vilket naturligtvis var mindre kul, men jag hoppas hon tillfrisknar snart. Hon hade ju fått dundermedicin.... :-)

Det var allt för denna gång. Imorgon får jag se hur jag mår, men jag har ändå inget speciellt planerat så det blir nog en lugn dag.



En typisk Agnes-bild. Hon tar i....


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja den där första bilden är verkligen en typisk Agnes-bild. Har nog typ 200 såna bilder från konserterna :)

Och va gulligt att du skrev det där om mig också. Å det är verkligen så himla kul att hon känner igen mig, men hon känner ju igen dig också nu :)

Kramar/
Marre