onsdag, mars 01, 2006

Agnes

Nu får ni tycka att jag är barnslig eller vad ni vill men jag hade en fantastisk kväll igår i Stockholm. Var på Agnes konsert på Göta Lejon tillsammans med Maria som jag fått kontakt med via Agnes hemsida. En helt underbar konsert där Agnes trivdes bra på scen i takt med att publiken gav henne sitt stöd. Hon gör alla låtar riktigt bra men ett stort plus till I Believe, som hon sjöng enbart till ackompanjemang av en gitarr. Tråkigt nog så var det ju sittplatser, man hade sån god lust att resa sig upp och börja gunga till musiken. Men det kommer säkert framöver. Efter konserten var vi några som fick gå backstage och träffa Agnes av en alldeles speciell anledning. Det var riktigt kul och var väldigt uppskattat av henne. Sedan var vi några som var lite fanatiska av oss men det ska jag nog inte skriva här för då kanske ni tror att jag blivit smått galen men Agnes är en sån skön tjej och sjunger så otroligt bra. Mysiga kramar...
En härlig kväll helt enkelt att bära med sig.



Idag satt jag och skulle skriva ett styrelseprotokoll när jag helt plötsligt kom på att jag skulle iväg på ett årsmöte. Tiden behagar inte riktigt räcka till nu men men, jag försöker göra det bästa av situationen.

Inga kommentarer: