onsdag, augusti 30, 2006

På G igen!

soJag har haft ett par lugna dagar och det är precis det jag behövt. Körde verkligen slut på mig och det märks nu när jag sovit sjukt mycket. Varvet runt klockan natten till måndag och tio timmar inatt. Men kroppen behöver väl få ta igen sig ett tag för att hämta igen alla krafter den förlorat. Det har gått riktigt dåligt att springa en längre tid men idag släppte det äntligen. Jag har satt ett mål och jag hoppas verkligen att det ska gå att genomföra. Vaden smärtar visserligen litegrann men jag ska försöka specialträna den lite så hoppas jag att det ger med sig. Hur som helst så går det bra att springa som den känns just nu.

Annars har det varit mycket uppdaterande av hemsidor nu. Har skrivit två artiklar om tävlingen i helgen och fixat en hel del med statistiken. Nu SKA alla tävlingar som arrangerats hittills finnas med i statistiken och så bra till har jag väl knappast legat på hela säsongen. Så det börjar väl bli dags att titta lite på vad jag behöver göra på dom datakurser som jag ska gå nu i höst. Men tänker se till att inte göra alldeles för mycket igen. Nu ska jag hålla det på en lagom nivå.

Har lyssnat på Anna Ternheim och Winnerbäck under dagen. Behövde riktigt bra soft musik för att komma i rätt balans och nu känns allt väldigt bra. Saknar Cicci givetvis men det börjar jag ju kunna leva med även om jag hoppas komma närmre snart.

Avslutar med att lägga in fyra bilder på affischer som jag kommit över under sommaren.







1 kommentar:

Anonym sa...

Den första, på Carro, har jag uppsatt hemma hos mig också :)