lördag, augusti 26, 2006

Kick Back Relax!

Ska bara skriva några rader innan jag ska sova. Är helt sjukt trött och orkar knappt tänka. Var uppe vid halv åtta idag och har hjälpt till på en tävling. Det har gått ganska bra även om vi hade ett par missöden. Det är dock tyvärr inget vi kunde göra något åt. Fel i programvaran och det är såna fel som inte får finnas. Hoppas att dom kan hämta tillbaks utrustningen och se till så att allt fungerar som det ska till nästa år. Annars har jag tittat på Finnkampen under två dagar. Ja, trots att jag fyllde år igår så såg jag en del på friidrotten. Hade inte klarat mig annars. Nu när säsongen går mot sitt slut. Helgens prestation stod helt klart Helena Engman för i kula när hon satte personbästa med nästan en meter. Tala om fullträff. Annars var det ganska få riktigt bra resultat. Och så var det retfullt att herrarna fick stryk med tre poäng som Johan Engberg kunde fixat på 200 m om han inte gått sönder.

Sen har jag givetvis tittat på Agnes på Sommarkrysset. Hon körde sin nya låt Kick Back Relax! och den är riktigt bra. En refräng som sätter sig direkt men nu ska jag väl erkänna att jag hört bättre låtar. Det är ju trots allt en riktig popdänga och dom har jag svårt för... Inte riktigt min stil.
Hade tänkt blogga mer men fastnade med Agnes på msn och det var betydligt roligare att prata med henne än att blogga även om jag vet att hon vill att jag skriver här.

Imorgon blir det Agnes i Nyköping om jag orkar... Känner att jag är farligt nära att bara rasa ihop. Det har varit väl intensivt på sistone.

Ditt huvud faller av om du står kvar
jag har stuckit mitt rakt ned i sanden
Lögner skär lätt av mig fingrarna
Dina skar bort två på vänster handen
kent - Kallt kaffe

Inga kommentarer: