måndag, december 18, 2006

Jag vill ha mer jul...

Idag har jag försökt styra upp min tillvaro lite. Det är ju snart jul och eftersom vi får hit lite släkt så behöver det ju inte ligga papper över hela rummet, så nu ska det in i pärmar. Men samtidigt är det så tråkigt så jag har gjort en massa andra saker emellan. Fixat till lite saker på hemsidor och gjort ett formulär till Agnes-Carlsson.nu. Tyvärr så vill det inte riktigt fungera som det ska än men jag hoppas få lite experthjälp av syrran. Blir galen när saker inte vill fungera som ska göra det... Då kan det gå riktigt många timmar innan jag ger upp men den här gången tvingades jag göra det. På tal om Agnes så sitter hon och svarar i gästboken på sin hemsida nu. Fick reda på att hon tänkt ta körkort i jul. Vore ju rätt skönt att slippa alla taxiresor kan jag tro.

Har haft styrelsemöte ikväll också. Det blev en hel del diskussioner angående dom tre föreningar som gått ihop till en här i stan. Vissa saker måste ordnas praktiskt eftersom vi hade samarbete med klubbarna förut och så verkar det som att vissa inte är helt nöjda med den nya föreningen. Men vi får väl se vad som händer. Annars så är det ganska lugnt just nu. Inomhussäsongen har dragit igång så smått men det är inte särskilt många som hunnit med att tävla än. Budget och verksamhetsberättelse ska färdigställas men det ska väl fixa sig. Har fått lite mer att göra än tidigare år men det handlar ju om statistik och det är jag ju bra på.

Skönt att det blivit lite kallare också. Är faktiskt rätt tragiskt när det är upp mot 10 grader halva december. Ser ut som att vi kommer få lite snö också men det ska tydligen töa bort direkt.. 7 grader på fredag... Har fortfarande en del julklappar att fixa. Tror att jag klurat ut vad alla ska få nu. Det är inte det allra lättaste och jag gillar som sagt att överraska så vi får väl se hur det blir med det i år.

Har jag ens kommenterat min nya layout på bloggen? Tyckte det var dags för nåt nytt utseende nu när jag haft samma i nästan ett år. Lite mer färgglatt är aldrig fel. Saknar Cicci och Carro är sötast...

Jag vill ha mer jul
Ge mig mer jul
Jag vill ha mer jul
Ge mig mer jul
Tusen stjärnor som tindrar,
glitter så långt jag ser
Av juleljus som glimmar,
vill jag ha mer
Adolpson & Falk - Mer Jul

Inga kommentarer: