torsdag, mars 22, 2007

Mardröm...

Varför finns mardrömmar? Jag har en tendens att inte komma ihåg mina drömmar om dom inte berör mig väldigt mycket. Inatt drömde jag något riktigt otäckt. Det handlade om en tjej som jag inte känner men som jag ändå träffat och pratat med. Jag vill nog inte säga så mycket mer om henne än att hon idrottar och bor en bra bit ifrån mig. Nu var det som så att hon plötsligt ramlade hon ihop på gatan och blev förlamad i ena benet. Av någon anledning var jag i närheten och rusade dit. Fick se henne gråtandes och helt förstörd. Sen kämpade jag länge för att vakna och kunna konstatera att det var en dröm. Gissa hur glad jag blev? Eller snarare lättad.
Förstår inte hur man kan drömma nåt sånt. Vad jag vet har jag inte kommit i kontakt med någon som är förlamad eller sett nån film där nån är förlamad på sistone. Varför just henne?
Scary...

För er som inte vet så är det så att alla drömmer varje natt oavsett om vi kommer ihåg det eller inte.

Idag leker jag med Östergötlands Friidrottsförbunds hemsida som jag försöker göra om. Jag är ingen webdesigner men att göra om lite på en befintlig hemsida kanske kan gå. Vi får se vart det slutar.

Inga kommentarer: