tisdag, mars 06, 2007

Another day

Då har jag varit på sista styrelsemötet i huvudstyrelsen, där jag varit sekreterare. Ska bli skönt att slippa den. Bättre att lägga krafterna på andra håll istället. Det har visserligen varit kul att skriva men själva mötena i sig har inte varit så roliga. Vissa personer går inte ihop och stämningen har varit allt annat än bra på vissa möten. Så ska det inte behöva vara men ibland är det inte helt lätt när folk har så starka viljor. Nu ska jag bara få ihop det sista protokollet och så lär jag väl bli avtackad på årsmötet den 17:e mars. Sen väntar nya uppdrag med början en 14 mars.

Annars så har jag äntligen fått sova ut. Jag drömde konstigt inatt och blev helt förvånad när jag slog upp ögonen och kollade på klockan och såg att den var en bra bit efter tolv. Vågar inte riktigt säga hur mycket den var för då börjar ni nog undra :P Fick panik eftersom jag hade en del att göra innan styrelsmötet men som tur var hann jag och kom precis i tid.

Jag har även börjat planera lite inför fredagen. Malmö-Leksand och det vore grymt kul att se den live. Jag hoppas att det blir jämt och tufft men om Leksand skulle förlora så är det inte hela världen. Det finns fortfarande hopp. Sen ska det bli riktigt härligt att träffa Cicci igen. Visserligen blir det inte så många dagar den här gången men vi är ju vana vid att bara träffas några dagar.

Den här veckan återgår allt till det normala på tv. Anna Pihl på måndagar, House på tisdagar och Lost på onsdagar. Kan inte bli så mycket bättre!

1 kommentar:

Caroline sa...

ville bara kika in o säga hej.
du finns i mina tankar.