onsdag, mars 28, 2007

Elin till Peace & Love!

Blev helt tokigt glad idag när jag gick in på Peace & Loves hemsida och såg att Elin Sigvardsson ska komma dit. Det är nästan så jag ser framemot att se henne mer än Anna Ternheim och The Ark och det säger inte lite. Hon kommer säkert sjunga några nya låtar och det ska bli intressant att höra vad hon fått ihop. Elin kan konsten att få ihop bra låtar! Nu har det samlat ihop sig ett riktigt stort gäng singer/songwriters till Peace & Love. Vissa känns viktigare än andra att se. Förhoppningsvis blir det inte alltför mycket som krockar då festivalen är på tre dagar i år jämfört med två förra året. Ja, ni märker hur mycket jag ser framemot den. Sommarens höjdpunkt.

Annars rullar det på. Cicci kommer förmodligen upp till påsk. Det kommer bli riktigt härligt. Saknar henne och jag behöver henne nära.

Ikväll var det för en gångs skull ett riktigt bra avsnitt av Lost. Just nu fattar jag faktiskt hur det mesta hänger ihop och det är inte ofta det hänt tidigare. Ska bli spännande att se om Jack någonsin kommer tillbaka till lägret. Nästa vecka kommer kretsa lite mer kring Claire. Tycker dom tappat bort henne lite men det kanske det kan bli ändring på. Annars så växer House bara mer och mer. Jag hade svårt för den ibörjan men det är en grymt bra serie.

Inga kommentarer: