måndag, januari 08, 2007

Katt och flicka

Idag har det inte hänt särskilt mycket. Vaknade med rejäl värk i ryggen eller närmare bestämt skulderbladen och det har gjort att jag inte orkat med så mycket. Känns i ryggen vad jag än gör... Att sitta här vid datorn är nog så ansträngande. Men trots det så har jag uppdaterat en del hemsidor. Det var på tiden att Carolina Klüfts och Sanna Kallurs stjärnporträtt blev uppdaterade så nu ligger den nyaste infon uppe. Som att Carro blev utsedd till årets bästa kvinnliga friidrottare idag i en omröstning som gjorts av allmänheten, media och nationsförbunden. Sanna blev ju utsedd till årets idrottskvinna i Sverige av Aftonbladet och Riksidrottsförbundet för ett par veckor sedan. Det går att skriva hur mycket som helst om både Carro och Sanna och mina porträtt är väldigt utförliga. Har funderat på att dela upp dom och göra egna hemsidor av dom men får se hur det blir med det. Tiden räcker inte riktigt till.

Avslutar med att lägga upp några bilder på den söta katten och en ännu sötare flicka.



Cicci och den söta kissemissen...


Visst är hon sööt!?



Katten har fått namnet Smilla av sin nya ägare Cicci.

1 kommentar:

Camilla sa...

Åh, en svart kissekatt, me like! Dom är så fina....å den här kissen va ju supergullig!=) hoppas den får må bra å sådär, kärlek lär ju inte saknas iallafall, är nog ordentliga me de hos de som ska ta hand om den, de tror jag! Du komma tycka de är hur kul som helst med kissekatt=)