söndag, februari 18, 2007

Trött

Söndagen går mot sitt slut och jag är oerhört trött på alla tänkbara sätt. Två veckors jobbande då jag sovit för dåligt har avslutats med två riktigt intensiva dagar i Nyköping där jag liverapporterat från junior-SM inomhus i friidrott under nästan 20 timmar. Snacka om att jag skrivit mycket. Tävlingarna har varit grymt roliga. Det presterades en mängd bra resultat både av östgötska friidrottare och andra intressanta talanger som blir intressanta att följa.
Jag återkommer i ämnet i en senare blogg.

Känner mig helt snurrig och allmänt sliten. Det finns saker som jag borde fixa med inom de närmsta dagarna men jag vet inte om jag pallar.

En bild på en tjej som satte ett rejält personligt rekord när hon vann 400 m idag. Intervjuade henne efter Senior-SM i Gävle 2002 då jag såg henne som en lovande talang 17 år gammal.


1 kommentar:

Soffi sa...

Usch vilken otäck kropp :S