torsdag, januari 26, 2006

Thaimat och bebis...

Kan börja med att förmedla att jag sov betydligt bättre inatt. Somnade inte direkt men efter ett litet tag så det är inte hopplöst. Per kom hit och hämtade mig vid elva och vi åkte till en restaurang för att äta thaibuffé. Det var riktigt gott och jag kände mig tokigt mätt efter två tallrikar. Det blev lite varierad mat, kött, kyckling och goda såser! Starkt och riktigt mumsigt.
Vi satt och gick igenom lite tips också till helgen som vi lämnade in på väg hem till Per. Jag var ju tvungen att se det lilla barnet som han hade fått för en dryg vecka sen, en liten Emil! Så otroligt sööt... En snäll bebis som mest ville äta och sova, han lämnade inte många ljud ifrån sig. Hela familjen Granlund (Pers familj alltså) och jag gick sen en vända på stan och uträttade några ärenden innan jag hoppade på en spårvagn hem. Jag lyckades tydligen dra åt mig några blickar på stan..de märkte visst Per också. Vet inte riktigt hur det kom sig för det är inget jag märkt så mycket av tidigare. Men men, söta tjejer är aldrig fel.

Här hemma har det inte hänt så mycket. Jag har uppdaterat lite på Tjalves hemsida och lyssnat på hockeyn. Leksand förlorade med 3-7 men lika glad är jag för det. Känns lite som att det kvittar hur det går nu MEN dom får inte förlora för mycket. Det gäller att ha positiva känslor med sig in i kvalserien.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har helt rätt. Söta tjejer är ju aldrig fel.. Och bebisar är góa!

Dubbel A sa...

Vad ska Cicci säga nu ;) Hmmm.. Men det visar bara att du är atraktiv. Inget fel med det.