torsdag, januari 19, 2006

Bloggstart

Så har även jag fallit för det här som kallas för att blogga.
Jag har egentligen inte ett alltför händelserikt liv men det lilla som händer tänkte jag att jag skulle försöka förmedla så här. Känns ganska enkelt att bara gå in och skriva om något som hänt, litet eller stort.

Jag hade en ganska rejäl svacka när det gäller det mesta under jul och nyår. Visst var det kul att träffa lite släkt och fira julen men jag det var tungt på andra sätt. Saknade Cicci som var i Thailand och sov fruktansvärt dåligt. Det är först den här veckan som jag börjat sova bra igen.
Jag är hur som helst på väg uppåt igen...
Efter den kommande nattens sömn så bär det av ner till Cicci! Ska bli riktigt härligt! Vi har en del planer för helgen men mer om det kommer förhoppningsvis vartefter helgen passerar.

Nu är det dags för lite sömn...

Inga kommentarer: