tisdag, januari 31, 2006

Lotta, kent..

Tänk att det går att bli så glad för ett litet mail. Senast inatt när jag låg och skulle sova så tänkte jag på att det var så längesen som jag hörde något från Lotta. När jag slår på datorn idag så har jag fått ett mail från henne där hon skriver att hon saknar mig, MASSOR! Det gjorde min dag, helt klart!
Dagens andra roliga grej är att kent ska göra sin enda Sverige-spelning i sommar på Hultsfredsfestivalen. Nu blev jag ju ruskigt sugen på att åka dit i år igen. The Cardigans ska visst dit också men dom ska jag se i mars så det lockar inte lika mycket. Ni som vill kolla in övriga 16 artister som släppts kan ju titta in på http://www.rockparty.se

Nu ska jag ge mig iväg och lämna den där boken som inte blivit lämnad än... Håll gärna tummarna för att det går bättre den här gången.

1 kommentar:

Soffi sa...

Jag saknar också dig massor! Vill ta en våffla med dig på cafét vid Täppan snart! Kram, Soffi