onsdag, januari 25, 2006

Sömnproblem

I natt fick jag ett återfall när det gäller sömnproblemen. Sov ju riktigt dåligt under jul och nyår och inatt låg jag vaken några timmar igen. Kom i säng ganska sent då jag satt och uppdaterade hemsidor, friidrottssidor. När jag väl la mig och kände mig riktigt trött så var det svårt att koppla av. Låg och tänkte på allt jag behövde göra, examensarbetet, verksamhetsberättelser, hemsidorna m.m. Tog mig iallafall upp klockan 8 och var på bussen som strax efter 9 styrde mot Linköping. Träffade handledaren för examensarbetet och hon peppade mig lite så jag skulle komma igång med det lite bättre och få lite flyt. Jag får se hur det går med det. Känner iallafall att jag är på rätt väg. Gick och la mig i några timmar när jag kom hem men lyckades inte sova någon längre stund då heller.
Jag får försöka sluta här i lagom tid inatt, sänka värmen på elementet och krypa ner i sängen. Kanske dricka lite oboy också, varm mjölk ska visst hjälpa.

Jaja, nu är det Lost som gäller...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm....du ha för mkt att tänka på...kanske...

Dubbel A sa...

Leksand, Leksand, Leksand, Mora... oj! ;) Du får räkna Antalet SM-guld som Mora har så somnar du fort...