tisdag, januari 24, 2006

Ny tränare i Leksand

Idag har jag varit riktigt slö. Kallar det för en "återhämtningsdag" efter helgens äventyr. Jag sov länge och har egentligen inte kommit mig för att göra särskilt mycket över huvud taget.
Har suttit här vid datorn en hel del och kollat runt och pratat med lite folk, packat upp väskan sen Helsingborgsresan och sett lite på tv. Såg trackslistan nyss. Sen Cicci kom in i mitt liv har musiken fått en allt större betydelse. Inte för att jag lyssnade så lite på musik innan men nu har det blivit ännu mer och betydligt fler konserter. Flickan är bra på att hitta nya bra artister eller grupper och för ett tag sen presenterade hon Coldplay för mig och jag föll direkt, som så ofta förr. Eftersom vi har ganska likartad musiksmak brukar jag gilla det mesta som hon gör. Har lyssnat mycket på Coldplays senaste skiva, X & Y, den senaste tiden och den rekommenderas varmt.

Leksand har gjort klart med en ny tränare, Curre Lundmark. För er som inte känner igen namnet så var det han som tränade svenska landslaget när dom vann OS-guld i Lillehammer 1994. Jag tror att det kan bli riktigt bra, men egentligen så har det ju inte varit så dåligt på sistone. Var ju inledningen av serien som gjorde att dom hamnade så hopplöst långt efter. Vi får se, han står iallafall hur som helst i båset i nästa match på torsdag mot HV 71.
Nu ska jag äta lite kvällsmat...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jisses vad han varit flitig att plita blogg. Själv har jag kommit av mig. Tyvärr. Skriver mest i dagboken numera. Lite roligare när man kan lägga till bilder och så.

Ha det bäst!