söndag, april 01, 2007

Caroline 20 år!!

Stort Grattis till Caroline som blir 20 idag! Även om vi inte har haft så mycket kontakt den senaste tiden så betyder hon oerhört mycket för mig. En finare människa går knappast att hitta. Jag hoppas och tror att hon går en härlig framtid till mötes. För dom egenskaper som Carro har brukar vara värdefulla.

Ännu en underbar dag idag. Har suttit på altan med shorts och njutit av värmen. Det verkar bli lite kallare nästa vecka så det gäller ju att passa på. Sen är det stor sensation när jag klär av mig så här tidigt. Jag brukar ju vara den som har alldeles för mycket kläder på mig när det blir varmt. Men nångång ska väl även jag lära mig.

Malmö ramlade ur elitserien och ner i allsvenskan. Men givetvis blev det inte på det sättet som man på förhand kanske trodde. Malmö behövde vinna samtidigt som Södertälje skulle tappa poäng. Södertälje tappade också poäng då dom spelade 4-4 borta mot Björklöven men samtidigt vann Leksand med 6-5 över Malmö. Mitt älskade Leksand lyckades äntligen göra något bra när dom själva inte hade möjligheten att ta sig upp. Södertälje tar steget upp i elitserien och det är på något vis rättvist. Dom vann allsvenskan och har varit det bättre laget jämfört med Leksand och Rögle. Malmö har gjort en usel säsong i elitserien och så dåligt som dom spelat på slutet var dom inte värda att vara kvar i elitserien.

Inga kommentarer: