måndag, april 23, 2007

Ont det gör ont...

Det går att bli orolig för mindre om man säger så... Den här helgen har det inte hänt alltför mycket men den har präglats av att två kompisar mått dåligt. Inom bara ett par dagar så fick båda så ont i magen att det ledde till sjukhusbesök. Att båda sedan är så envisa att dom söker läkarhjälp i sista stund gör ju inte saken bättre. Men jag kan förstå dom ur den synvinkeln också. Ofta tror man inte att det är så allvarligt och vill klara sig själv.
Hur som helst så verkar det väl gå åt rätt håll i ena fallet medan det fortfarande är något oklart i det andra. Vore ju skönt om det inte slutade med operation av något slag iallafall.

Jag saknar hockeyn. När säsongen precis är slut brukar jag vara ganska mätt och tycka att det är skönt med ett uppehåll men nu längtar jag redan till september då allt drar igång igen. Visserligen är det ganska intressant att följa hur alla lag byggs upp. Leksand har ju kvar större delen av spelartruppen och kontinuitet är viktigt. Hockey-VM snart men det känns inte alls lika intressant. Särskilt inte som jag inte har TV3 och kan se matcherna.

Missa inte Sahara Hotnights "Visit To Vienna" från nya skivan. Den är riktigt grym!

Inga kommentarer: