måndag, oktober 06, 2008

What Have I Done

Amanda, Amanda, Amanda. En stjärna! Och nu har jag beställt biljetter till hennes spelning i Lund om några veckor. Jag har saknat henne och konserter i allmänhet även om vi såg Mraz nyligen. Men blev sugen när Sofia messade och skrev att hon skulle se Markus Krunegård. Vill också se honom men vi får väl se hur jag ska kunna lösa det. Kanske får vänta ett tag helt enkelt. Måste även nämna att Anna Ternheims nya singel är så grym! What Have I Done! Leta upp och lyssna!

Dagen har varit till upp och ner. Den började turbulent då två lämnade återbud till jobbet i morse. Jag hade coachmobilen av nån anledning och fick ringa in en vikarie. Sen löste vi det så fint att vårt nyaste tillskott fick köra en egen runda. Det gick minsann helt okej. Hon kan nog utvecklas till något bra. Vi kom in runt 15 och strax efter började nästa turbulenta period. Telefonen ringde och det snurrade till i huvudet ett varv innan jag fattade.
Så nu är karusellen igång igen. Återstår att se hur det går den här gången.

Kom hem ganska sent och kände att jag inte kunde fokusera på så mycket på maten. Så vi tog hem pizza ikväll. Kanske inte det nyttigaste men men... Enkelt och gott. Imorgon blir det potatisgratäng och rostbiff för den som är intresserad av det. Om nu Cicci kommer ihåg att handla.

J. förstår mer och mer att det är så fel. Hon är en sån fin tjej trots allt och jag hoppas bara att hon lyckas klara sig ur allt på något sätt. Vill att hon ska få en trygg famn att luta sig mot.

Ja, What Have I Done? Ibland gör man rätt ibland gör man fel. Vet inte om det är rätt eller fel det jag gjort. Det får tiden utvisa. Jag har iallafall inte fegat den här gången.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Men nu är du sådär kryptisk igen...;)

Anonym sa...

Hihihi och jag kan lösa kryptiken ;-)
Kul med Amanda-konsert, förstår att du är sugen på Krunegård med!
Helt ok att äta pizza sådär nån gång ibland.
Kram