lördag, februari 28, 2009

Rösta på Agnes - Love, Love, Love

Måste försöka få ner några rader innan jag lägger mig.
Jag har dragit på mig en förkylning. Än så länge är det bara näsan som rinner men det är nog det. Får ju sällan halsont eller hosta tack och lov.

Kvällen har avnjutits framför tvn och hockeymatchen Leksand-Malmö. Leksand vann och Malmö är borta från vidare spel. Det kändes ganska skönt men kan inte låta bli att tycka lite synd om Malmö som gjort det riktigt bra sen spelarnas löner drogs in i januari.

Lördagen blir intensiv. Förhoppningsvis blir jag inte sämre då för då vet jag inte hur jag ska orka. Cicci och jag åker ner till Malmö på förmiddagen för att se sista repetitionen av Melodifestivalens deltävling som avgörs där ikväll.
Agnes är ju med och glöm nu inte att rösta. Åtminstone en gång för min skull?
Hon gör en discopop-låt och det jag hört hittills låter lovande.

Här kan ni höra låten

Följande telefonnummer är det som gäller:
099 - 230 01 (3,95 kr)
099- 320 01 (9,90 kr varav 8,50 kr går till Radiohjälpen)

Själv kommer jag ägna kvällen åt ännu en konsert med Anna Ternheim. Men givetvis ska telefonen gå varm ändå.

Inga kommentarer: