onsdag, februari 06, 2008

Forever Young

Bloggen saknar en läsare. Förmodligen kommer personen saknas ett tag till men jag förhoppningsvis hittar hon hit igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Än mindre vad jag kan göra. Ännu en gång får jag sitta och höra om saker som händer med någon som jag tycker så mycket om. Saker som jag tidigare bara läst om blir helt plötsligt verklighet på ett helt annat sätt. Varför ska det drabba just dessa personer?

I det här fallet så borde det inte ha hänt. Jag blir så trött på att vuxna människor som ska vägleda sina barn genom livet kan bete sig så svinigt. Sen är det tragiskt att höra hur dåligt vården fungerar för ungdomar som får problem. Personal som knappt bryr sig och än mindre verkar vara utbildade för att ta hand om personer på rätt sätt. På något sätt kan jag förstå att det känns hopplöst. Men samtidigt gäller det att försöka kämpa på och göra det bästa av situationen.

Jag är rädd att mista Dig! Du förstår nog inte riktigt hur otroligt mycket du betyder trots att vi bor så långt ifrån varandra. Det är så lätt att prata med dig om allt och ingenting. Vi förstår varandra så bra. Jag behöver Dig. Vi behöver varandra...

Inga kommentarer: