tisdag, maj 08, 2007

Last girl on my mind

Spännande att komma till sin blogg och se att senaste inlägget ligger dubbelt. Speciellt som jag inte skrivit på över en vecka. Har det någonsin hänt? Inte har jag särskilt mycket att skylla på heller. Vissa dagar har det varit mindre tid för att skriva men men.. Det är inte något jag kan göra så mycket åt nu.

kent har gett mig svaret på något som jag irriterar mig på. Fansen får skriva frågor till bandet på deras hemsida med tanke på att dom är i slutskedet av inspelningen av deras nya skiva som släpps i höst. Vissa svar är helt galna som det här. Något som jag som sagt stör mig på...

varför ska fåglar vara så jobbiga och väcka en?
/ jasse, 16 år, hultsfred


Dom vill att du ska komma ut och röja.
/ kent


I helgen har vi haft besök av min moster och hennes man och deras gudbarn på 2 år. Riktigt kul att träffa henne, eftersom dom pratat så mycket om henne. Av någon anledning så verkade hon tycka om mig en hel del. Vi slog en ballong till varandra fram och tillbaks och det tyckte hon var riktigt roligt..skrattade en hel massa. Så otroligt söt och go! Hon bjöd mig på godis och hade sig... Det var ju inte utan att man började tänka på att få egna barn.. När dom är i den åldern är dom så myysiga. Här kommer en bild på underverket, Anastazia.




I övrigt har några personer hunnit fylla år sen jag skrev sist. Får passa på att säga grattis i efterskott till Lina, Lotta och mamma!

Sov väldigt konstigt förra veckan. Vissa nätter vaknade jag flera gånger varje natt och en natt drömde jag en märklig dröm. Skulle flyga utomlands med Cicci och strax efter att vi lyft så blev det nåt fel så vi höll på att störta... Men som tur var gick landningen bra, mitt i en park i Köpenhamn.. !? Sen hände ett och annat och det hela avslutades med att jag träffade en kompis som jag inte hört nåt ifrån på ett tag. Fattade inte vad allt kom ifrån mer än att jag förmodligen saknar personen ifråga. Allt kändes oerhört verkligt också så när jag väl vaknade tidigt på morgonen lyckades jag inte somna om.

Nu har jag yrat tillräckligt.

Inga kommentarer: