lördag, maj 19, 2007

I´m yours - and you´re always mine

Jag väntar fortfarande på varmare väder. Nu har det varit ganska stiltje i vädret en tid. Hyfsat varmt men ändå för kallt för att klä av sig och för kallt för att få den där riktiga motivationen att ge sig ut och springa. Det är väldigt vad man blir kräsen med träningen men jag vet iallafall att jag inte är ensam.

Har haft en nostalgidag idag. Satte på idol-dvdn från 2005 och gick igenom nästan alla Agnes framträdanden. Jag kunde inte låta bli att återigen bli imponerad av vilken fantastisk röst hon har och vilken förvandling hon gör på scenen. Från att vara relativt blyg vid sidan av går hon upp och framför låtarna som om hon aldrig gjort något annat. Hon gjorde låtar som My Everything, Beautiful, Wonderwall, What A Feeling, Young Hearts Run Free så oerhört bra.... För att inte tala om framträdandet med Right Here Right Now i finalen. Magiskt!

Jag hoppas verkligen att Agnes får möjlighet att visa vad hon går för på nästa skiva. Med låtar där hon får sjunga ut och visa upp den fantastiska röst som hon har. Det var lite för lite av det på den senaste skivan. Hon måste hitta sin grej med just den där känslan där man känner djupt in i själen att hon menar vad hon sjunger om... Som jag för all del gör redan nu. Om Agnes får möjlighet att göra just sin grej då kommer hon gå långt... Jag hoppas bara att skivbolaget tror på henne och låter henne ta det steget.

Vet inte hur många som kommer ihåg att Agnes fick i julklapp av oss fans att lära sig mer om delfiner och bada tillsammans med dom. Nu har hon varit på Kolmården och hade hur roligt som helst. Efteråt sa hon att det var den bästa julklappen hon fått någonsin... Det värmer! Tidigare var hennes favoritdjur apa, behöver nog inte säga vad det är efter att hon varit med om det här.
Måste lägga in en fantastisk bild på Agnes och en delfin.





when night turns to day
when clouds block the sun
I will wash them away
I´m yours - and you´re always mine
whatever will be, will be fine
cause now I´m

Forever yours...
Agnes Carlsson - Forever Yours

Inga kommentarer: