lördag, oktober 20, 2007

Dejt...

http://tv4.se/klipp/171919.html

Där kan ni kolla in min dejt med Patrizia som sändes på TV400 igår och som sänds i repris imorgon 21.25.
För att förklara lite så handlade det om att bli manager över en av idolerna i ett spel som ligger på Tv4:s hemsida. Från början ville jag bara testa spelet men jag fastnade för det och lyckades på något sätt hamna bäst av dom som valt Patrizia som manager. När sen Patrizia olyckligt blev utröstad så blev det alltså jag som fick ta mig till Stockholm för att träffa henne. Inget jag räknat med direkt men jag nappade givetvis och såg det som en rolig grej. Samtidigt hade jag verkligen fastnat för Patrizia och visst var det lite nervöst att träffa henne. Någon man ser upp till och beundrar som artist.

Jag blev nöjd med inslaget men man ska veta atta dom klippt bort en hel massa som jag tycker hade platsat i reportaget. Så det hade helt klart kunnat vara dubbelt så lugnt utan att ha tappat i kvalité. Lite störigt när dom tar bort saker man tycker dom kunde visat. Som när jag frågade vad hon gjort sen fredagen och när jag förklarade vad jag hade gjort med henne i spelet. Bara en sån sak som att hon blev förband till The Ark i spelet :P
Angående gokarten så hade varken jag eller Patrizia kört gokart tidigare så det var på lika villkor och vi var ungefär lika bra. Första gången var jag något bättre vilket visades i inslaget och andra gången när dom försökte filma lite mer närbilder från banan så var det hon som vann.
Men det var en riktigt rolig dag som jag kan leva på ett tag nu när det börjar gå mot kallare och betydligt mörkare tider. Patrizia är inte bara en grym artist utan hon är helt underbar som person också. Jag hoppas verkligen hon lyckas slå igenom så småningom.
Hennes uppträdande med Hurt i veckofinalen var helt makalöst. Snacka om att sjunga med inlevelse:
http://tv4.se/klipp/166412.html

1 kommentar:

Anonym sa...

dubbelt så lugnt? :o