tisdag, juni 19, 2007

Lägenhet klar

Nu händer verkligen allt på en gång. Cicci ringde och fick klart med lägenheten idag så nu har det ordnat sig med jobb för mig och lägenhet på två dagar. Då ska man ändå veta att Cicci jagat lägenhet i några månader så det känns verkligen som det är nån mening med att det händer just nu. Tusen tankar snurrar i huvudet på en gång.

Hur som helst så åkte jag hem idag. Till det som kommer kallas hem i knappt två veckor till. Bara en sån sak. Jag kommer knappt veta vad jag ska säga om Norrköping i framtiden och helt plötsligt ska jag säga hem om Helsingborg. Återstår att se när vi får tillgång till lägenheten. Den behöver renoveras lite och förhoppningsvis kan fastighetsvärden stå för det. Då ska det nog kunna bli gjort ganska så snart.

Kommer bli underbart att få användning av alla dessa saker som jag sparat på i ett antal år. Skapa ett eget hem tillsammans med Cicci där vi kan bestämma precis allt. Inget tjat från föräldrar och inga bestämda tider att anpassa sig till. Återstår att planera för flytt och bestämma vilka saker som ska med i första hand. Mitt i allt ska vi till Peace & Love också.

Allt känns fortfarande ganska overkligt och tror inte riktigt att jag fattat det riktigt än. Men tids nog så lär jag nog inse vad det är som händer.

Inga kommentarer: