tisdag, december 09, 2008

Frågor och svar

Från Sara B:s blogg men med mina svar så klart...

ALLMÄNT

Namn: Marcus
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej
Längd: 187 cm
Skostorlek: 45
Hårfärg: Mörkbrunt
Är du kär i någon: Japp

Önskar du att du bodde någon annanstans: I en större lägenhet
Tänker du på självmord: Det är bara fegt så nej!
Tycker andra att du är attraktiv: Förhoppningsvis
Vilket shampoo använder du: Olika, Dove, Nivea bl.a.
Vilken parfym använder du: Deodorant, Axe och Rexona
Vad är du rädd för: För höga höjder, stora ormar
Gillar du att tvätta: Vem gör det?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej

SENASTE

Film du hyrde:
Vi hyr från Lovefilm senast fick vi "En långvarig förlovning"
Film du köpte: Köper väldigt sällan filmer så jag vet inte
Låten du lyssnade på: Lars Winnerbäck - Faller
Låten du hade på hjärnan: Amanda Jenssen - Another Christmas (hela dagen nästan)
Låten du laddade ner: Agnes & Måns - All I Want For Christmas
Personen du ringde: Cicci
TV program du tittade på: House
Personen du tänkte på: Sofia som fyller 29 idag!

FAVORIT

Mat: kycklingwok med ris
Sak att göra: Gå på konserter
Sport: Hockey
Dryck: Amarula, vad annars?
Kläder: jeans och t-shirt
Film: Den Gröna Milen
Bil: Bryr mig inte så mycket om bilar men min röda Mazda 323 duger gott

ANTAL

Gånger du varit kär: Knepigt, 4-5 ggr.
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dej: 1-2
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett antal gånger i samband med löptävlingar
Ärr du har på kroppen: Inte många

SENASTE

Bok du läste: Läser alldeles för lite så jag vet inte
Personen du fick mail av: Elisabeth om friidrottstävling i januari
Personen du fick brev av: Mamma
Personen du fick sms av: Sofia
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ett par månader sedan

ÖVRIGT

Vad har du gjort idag: Jobbat och sovit
Var det kul: Helt ok
Hur tidigt stiger du upp: Gick upp 05.40 idag
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Kvällen är över så jag ska alldeles strax sova.
Är du seriös: Det brukar jag vara bra på
Vad är du allergisk mot: Inget vad jag vet
Var har du ont: Ingenstans faktiskt
Använder du hårspray: När jag behöver
Kan du stå på händer: Haha, ne
Favorit serie: House

ÖVRIGT

Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Mycket
Är du glad nu: Japp
Var du glad igår: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Agnes, Rihanna...
Stockholm är: Stort
Göteborg är: Mysigt
Kan du sjunga: Jo då
Mer värt än guld: Cicci
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Australien

Ska bli skoj: Att fira jul
Ska inte bli skoj: Att fira jul utan Cicci
Sparar till: Ny bostad och lite andra grejer
Väntar på: En god nattsömn
Pålägg som gäller: Leverpastej
Dagens dryck: Julte

Inga kommentarer: