söndag, juli 11, 2010

Spanien världsmästare!

Äntligen fick Spanien lyckas även i ett VM! Inte bara det att dom tog sig till final utan dom gick hela vägen och vann guldet också. Sjukt häftigt och det var dom väl värda. Dom inledde tveksamt men spelade upp sig och blev bara bättre och bättre. Därmed är VM som pågått i 1,5 månad över och det känns trots allt lite vemodigt. Nästintill varje dag har det ju funnits en fotbollsmatch att se framemot. Men nu finns det andra saker att se framemot. Konserter, friidrotts-EM på plats i Barcelona m.m.

Den här helgen går annars till historien som en av dom varmaste i mitt liv. Idag bar det iväg till stranden och efter mycket om och men så kom jag även i vattnet. Det var varmare än vad jag trodde så det slutade med att jag låg kvar ett bra tag längre än vad jag både trott och tänkt. Det var riktigt härligt.

Nu får vi bara hoppas att det blir någorlunda bra väder även nästa helg för då väntar nya roligheter.

Inga kommentarer: