onsdag, april 16, 2008

Sliten...

Tänkte försöka skriva ner lite av mina tankar innan jag går och lägger mig. Känner mig sliten och seg. Den senaste månaden har inte kroppen känts helt 100% en enda gång. Just nu är det ryggen som krånglar. Rygg och axlar rättare sagt. Innan dess var jag sjuk och hemma under nästan en vecka. Jobbet sliter och frågan är hur länge jag orkar. Behöver fortfarande sova mer men hur ska jag hinna med allt som behöver göras? Ett hem sköter ju inte sig själv direkt och sen vore det ju bra att få lite tid till sig själv också. Nu klagar jag visst en massa men så måste det få bli i bland.

Trivs egentligen bra på jobbet. Nu när vi går mot varmare tider så lär det dessutom bli ännu bättre. Ser fram emot att cykla runt i 20 grader och få lite solbränna. För inte kan det väl bli en lika värdelös sommar en gång till? Ne, så kan vi inte ha det. Längtar till juni och Peace & Love. Det kommer bli riktigt nice.

Annars har jag sökt ett par jobb den senaste tiden som jag verkligen känt att jag velat ha. Men det är ju inte så lätt att konkurrera. Klarar mig som sagt bra men det kan alltid vara bra att söka. Får jag napp så får jag ta ställning till om jag vill ha det eller inte. Funderar en del på framtiden och vad den kommer innebära. Cicci och jag har något riktigt fint tillsammans. Det känns riktigt tryggt. Sen får vi se hur allt utvecklas.

Inga kommentarer: